На початок сторінки
keyboard_arrow_down
Чому варто працювати саме з нашою компанією?
  • ви завжди можете задати додаткове запитання працівнику, з яким спілкувалися кілька днів тому, не треба пояснювати проблему знову;
  • не потрібно очікувати на відповідь, усі консультації надаються в реальному часі;
  • поновлення типових конфігурацій відбувається максимально оперативно, гарантовано протягом 5-ти днів після виходу нового релізу;
  • жоден наш клієнт не втратив інформацію внаслідок вірусних атак;
  • доступ до бібліотеки багаторічних напрацювань компанії «Цифрові Інновації»;
  • послуги надають виключно сертифіковані співробітники, серед яких багато зі стажем роботи на посаді головного бухгалтера;
  • клієнтам немає необхідності дзвонити до спеціаліста, досить залишити заявку на сайті, спеціаліст передзвонить;
  • за результатами опитування, 90% клієнтів обов’язково порекомендують нас, як надійного партнера з супроводу програмних продуктів "1С:Підприємство";
Найменування послуг
Пакети послуг SLA
Пакет послуг "БІЗНЕС"
Пакет послуг "СТАНДАРТ"
Пакет послуг "МІНІМАЛЬНИЙ"
Пакет послуг "ЛЕГАЛЬНИЙ СУПРОВІД"
Ціна, грн./міс.
від 7060
2300
1600
900
6450 грн./рік
Критерії визначення оптимального пакету
Доступні для конфігурацій
УТП/УПП/УСХП Елеватор/ERP/УТ 3.0/CRM
БДУ/УТП/БДСГП//УАТ/ААА
БДУ/УТП/БДСГП
БДУ/УТП/БДСГП
будь-яка конфігурація
Кількість інформаційних баз
від 1
2 і більше
2
1
1
Кількість користувачів БД
Більше 5
1-5
1-4
1-3
-
Час реакції на обробку запиту
Регламентовано в договорі
Пріоритет
В порядку надходження запиту
В порядку надходження запиту
В порядку надходження запиту
Ступінь зняття конфігурації з підтримки
Конфігурація знята з підтримки;
Додано значну кількість об'єктів, та/або в коді є складні зміни
Конфігурація знята з підтримки;
Змінено до 10 об’єктів конфігурації
Конфігурація знята з підтримки;
Змінено до 10 об’єктів конфігурації
Конфігурація не знята з підтримки;
Додано нові об’єкти, що не впливають на автоматичне встановлення поновлень
Конфігурація не знята з підтримки або її поновлення не вимагається
Послуги
Підтримка інтеграції з іншим програмним забезпеченням чи обладнанням
Згідно договору
700 грн/міс
ел.ваги, каси, сканери, принтери етикеток, фіскальні реєстрарори, вигрузки в/з КПК ТЗД, обміни з сайтом, обміни між базами (РІБ), база на SQL
700 грн/міс
ел.ваги, каси, сканери, принтери етикеток, фіскальні реєстрарори, вигрузки в/з КПК ТЗД, обміни з сайтом, обміни між базами (РІБ), база на SQL
700 грн/міс
ел.ваги, каси, сканери, принтери етикеток, фіскальні реєстрарори, вигрузки в/з КПК ТЗД, обміни з сайтом, обміни між базами (РІБ), база на SQL
-
Знижка на супровід при оплаті за 12 місяців
8%
8% або подарунковий сертифікат Епіцентр/Watsons на еквівалентну суму
8% або подарунковий сертифікат Епіцентр/Watsons на еквівалентну суму
8% або подарунковий сертифікат Епіцентр/Watsons на еквівалентну суму
-
Акція "8+4" (доступна тільки при покупці нового ПЗ), грн/рік
-
-
-
-
+
Встановлення оновлень до типових об’єктів конфігурації ПЗ
3 бази
2 бази
1 база
самостійно, або оплачується додатково
Доступ до поновлень типових конфігурацій та платформи на сайті https://releases.1c.eu
+
+
+
+
Лінія консультацій по роботі з типовим функціоналом конфігурацій, в т.ч. з віддаленим підключенням:
+38 (0352) 40-10-01 (багатоканальний),
+38 (067) 350-49-60 (Callback – безкоштовно з будь-якого мобільного)
Необмежено
Необмежено
Необмежено
1 консультація в місяць
+ лінія консультацій розробника необмежено +380 (44) 222-72-10
e-mail: hotline@1c.ua
Індивідуальні консультації:
  • навчання по роботі з ПЗ;
  • розбір, пояснення та виправлення помилок у базі користувача за допомогою віддаленого підключення.
  • допомога в закритті періоду;
  • інші консультації та послуги.
Адаптація існуючих механізмів програмного забезпечення
Адміністрування задач
2 год в місяць
1 год в місяць
Погодинна оплата згідно прайсу нижче
Погодинна оплата згідно прайсу нижче
Бібліотека додаткових друкованих форм, звітів, обробок, що розширюють функціонал типових конфігурацій. Актуальний перелік напрацювань на сайті voloshyn.com.ua/bonus.php
Безкоштовно
Безкоштовно
Безкоштовно
-
Програма для здачі звітності «FREDO Звіт», кількість юр./фіз. осіб
1
1
1
1
Лінія консультацій по роботі «FREDO Звіт»
Необмежено
Необмежено
Необмежено
Погодинна оплата згідно прайсу нижче або лінія консультацій розробника (необмежено)
Ремонт бази 1С:Підприємство у разі поломки
безкоштовно 1 раз в місяць
безкоштовно 1 раз в квартал
безкоштовно 1 раз в квартал
безкоштовно 1 раз на рік
Налаштування автоматичного створення резервної копії бази даних (файловий режим роботи)
3 бази
2 бази
1 база
1 раз на рік
Перевірка коректності зняття архівних копій
1 раз в місяць
За запитом
За запитом
За запитом, погодинна оплата згідно прайсу нижче
Виділений спеціаліст для консультацій
+
Лінія консультацій
Лінія консультацій
Лінія консультацій
Участь у семінарах та інших інформаційних заходах, кількість представників
3
2
1
1
Доступ до навчальних матеріалів http://its.1c.ua
+
+
+
+
Повідомлення про вихід поновлень на електронну пошту (e-mail)
+
+
+
+
Консультація аудитора
При попередній оплаті супроводу на 12 місяців одним платежем, ви можете отримати безкоштовну письмову консультацію аудитора
При попередній оплаті супроводу на 12 місяців одним платежем, ви можете отримати безкоштовну письмову консультацію аудитора
При попередній оплаті супроводу на 12 місяців одним платежем, ви можете отримати безкоштовну письмову консультацію аудитора
При попередній оплаті супроводу на 12 місяців одним платежем, ви можете отримати безкоштовну письмову консультацію аудитора
* - При попередній оплаті супроводу на 12 місяців одним платежем, ви можете отримати безкоштовну письмову консультацію аудитора та вибрати:
  • знижку на суму вартості одного місяця супроводу відповідного пакету;
  • подарунковий сертифікат Watsons/ОККО/АЛЛО на еквівалентну суму.
Вартість додаткових сервісів та продуктів
Найменування додаткових сервісів
Вартість для пакетів
грн без ПДВ/год
Легальний супровід
Інші пакети
Індивідуальні консультації по веденню обліку в типових програмних продуктах 1С:Підприємство
1100
780
Адаптація існуючих механізмів програмного забезпечення без зміни бізнес процесів
1100
780
Розробка програмного забезпечення з метою розширення типового функціоналу зі зміною логіки бізнес-процесів
1100
990
Розробка програмного забезпечення експертного рівня
1200
1200
Підготовка та виконання оновлень для значно змінених конфігурацій
1100
990
Встановлення нового релізу/версії типового програмного продукту 1С:Підприємство для додаткової бази
1100
700
Тестування інформаційних баз 1С:Підприємство та виправлення помилок баз даних
1100
780
Інші послуги пов’язані з відновленням роботи бази даних
1100
900
Надання послуг в позаробочий час (вихідні, святкові, вечірні, нічні)
2200
1560
Повторне встановлення програм 1С:Підприємство, що пов’язано з технічними збоями або заміною ЕОМ Замовника
1100
780
Додаткові роботи по перевірці і налаштуванню ІТ-обладнання та іншого програмного забезпечення
1100
990
Найменування/Період
Вартість грн. за 12 міс
Підключення додаткової юридичної особи до програми «FREDO Звіт»
1200
Підключення додаткової фізичної особи до програми «FREDO Звіт»
300
Перехід на мережеву версію «FREDO Звіт» одноразово
360
Сервіс електронного документообігу FREDO ДокМен
612
Сервіс FlyDoc обмін документами з 1С:Підприємство 8 (юр. / фіз. особа)
5000 / 2500
Cупровід конфігурацій для агропромислового комплексу (ІТС Галузевий 1 категорії) https://portal.1c.eu/applications/23
2700
Антивірус NOD 32 / Продовження ліцензії
696 / 418
Сервіс «ПАКТУМ»
Вартість, грн. без ПДВ
Бізнес-300. 300 карток або 3 місяці з дати активації
600
Бізнес-1200. 1200 карток або 6 місяців з дати активації
2000
Бізнес-2200. 2200 карток або 12 місяці з дати активації
3000

Сервіс FREDO ДокМен – це сервіс для користувачів систем автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство), за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу FREDO ДокМен з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт і товарними накладними безпосередньо з конфігурацій систем автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів.

Сервіс Пактум.Контрагент – сервіс автоматизованого збору, обробки та аналізу інформації. Даний сервіс дає можливість автоматичного заповнення реквізитів контрагента в системах 1С:Підприємство 8 даними з офіційних джерел - відкритих державних реєстрів.

Сервіс Flydoc - інтегруємий модуль для 1С:Підприємство, який дозволяє використовувати звичну програму, для офіційного електронного документообігу в Україні. Завдяки єдиній стандартизованій платформі ПТАХ, до якої підключається даний модуль, існує можливість безпосередньо обмінюватися необхідними документами з користувачами сервісів 1С:Підприємство, Медок (M.E.Doc), Сота і ін.