На початок сторінки
keyboard_arrow_down
Переваги отримання послуг в нашій компанії:
  • завдяки багатоканальній лінії ви завжди додзвонитесь в компанію; завдяки системі Callback дзвінки з будь-якого мобільного безкоштовні;
  • ви можете задати додаткове запитання працівнику, з яким спілкувалися кілька днів тому, не треба пояснювати проблему знову;
  • поновлення типових конфігурацій відбувається максимально оперативно, гарантовано протягом 5-ти днів після виходу нового релізу;
  • послуги надають виключно сертифіковані співробітники; в пакеті Бізнес клієнту присвоюється особистий консультант, йому можна телефонувати на мобільний;
  • є можливість укласти договір SLA (service level agreement), договір з гарантованим рівнем сервісу.
Найменування послуг
Пакет послуг "БІЗНЕС"
Пакет послуг "СТАНДАРТ"
Пакет послуг "МІНІМАЛЬНИЙ"
Пакет послуг "ЛЕГАЛЬНИЙ СУПРОВІД"
Ціна, грн./міс.*
4500
3300
1800
11880 грн./рік
Вартість супроводу протягом першого місяця, грн.*
4500
4100
3900
-
Кількість інформаційних баз
2 і більше
2
1
1
Кількість користувачів БД
1-5
1-4
1-3
1
Час реакції на обробку запиту
Пріоритет
Без пріоритету
Без пріоритету
Без пріоритету
Ступінь зняття конфігурації з підтримки
Конфігурація знята з підтримки;
Змінено до 10 об’єктів конфігурації
Конфігурація знята з підтримки;
Змінено до 10 об’єктів конфігурації
Конфігурація не знята з підтримки;
Додано нові об’єкти, що не впливають на автоматичне встановлення поновлень
-
Підтримка інтеграції з іншим програмним забезпеченням чи обладнанням
1600 грн/міс
Ел.ваги, каси, сканери, принтери етикеток, фіскальні реєстрарори, вигрузки в/з КПК ТЗД, обміни з сайтом, обміни між базами (РІБ), база на SQL
1600 грн/міс
Ел.ваги, каси, сканери, принтери етикеток, фіскальні реєстрарори, вигрузки в/з КПК ТЗД, обміни з сайтом, обміни між базами (РІБ), база на SQL
1600 грн/міс
Ел.ваги, каси, сканери, принтери етикеток, фіскальні реєстрарори, вигрузки в/з КПК ТЗД, обміни з сайтом, обміни між базами (РІБ), база на SQL
Погодинна оплата
Знижка на супровід при оплаті за 12 місяців
6% або подарунковий сертифікат Епіцентр на еквівалентну суму
6% або подарунковий сертифікат Епіцентр на еквівалентну суму
6% або подарунковий сертифікат Епіцентр на еквівалентну суму
-
Встановлення оновлень до типових об’єктів конфігурації ПЗ
3 бази
2 бази
1 база
1 база, за запитом
Доступ до поновлень типових конфігурацій та платформи на сайті https://dl.bas-soft.eu
+
+
+
+
Лінія консультацій по роботі з типовим функціоналом конфігурацій, в т.ч. з віддаленим підключенням:
+38 (0352) 40-10-01 (багатоканальний),
+38 (067) 350-49-60 (Callback – безкоштовно з будь-якого мобільного)
Необмежено
Необмежено
Необмежено
1 консультація в місяць
+ лінія консультацій розробника необмежено +380 (44) 222-72-10
e-mail: hotline@bas-soft.eu
Індивідуальні консультації:
  • навчання по роботі з ПЗ;
  • розбір, пояснення та виправлення помилок у базі користувача за допомогою віддаленого підключення.
  • допомога в закритті періоду;
  • інші консультації та послуги.
Адаптація існуючих механізмів програмного забезпечення
Адміністрування задач
3 год в місяць
2 год в місяць
1 год в місяць
Погодинна оплата згідно прайсу нижче
Бібліотека додаткових друкованих форм, звітів, обробок, що розширюють функціонал типових конфігурацій. Актуальний перелік напрацювань на сайті dinn.com.ua/bonus.php
Безкоштовно
Безкоштовно
Безкоштовно
-
Програма для здачі звітності «FREDO Звіт», кількість юр./фіз. осіб
1
1
1
1
Сервіс електронного документообігу FREDO ДокМен
1
1
1
1
Лінія консультацій по роботі «FREDO Звіт»
Необмежено
Необмежено
Необмежено
Погодинна оплата згідно прайсу нижче або лінія консультацій розробника (необмежено)
Ремонт бази BAS у разі поломки
безкоштовно 1 раз в місяць
безкоштовно 1 раз в квартал
безкоштовно 1 раз в квартал
1 раз на рік
Налаштування автоматичного створення резервної копії бази даних (файловий режим роботи)
3 бази
2 бази
1 база
1 раз на рік
Перевірка коректності зняття архівних копій
1 раз в місяць
За запитом
За запитом
За запитом, погодинна оплата згідно прайсу нижче
Виділений спеціаліст для консультацій
+
Лінія консультацій
Лінія консультацій
Лінія консультацій
Доступ до навчальних матеріалів порталу
+
+
+
+
Консультація аудитора
12 безкоштовних письмових консультацій аудитора
12 безкоштовних письмових консультацій аудитора
12 безкоштовних письмових консультацій аудитора
12 безкоштовних письмових консультацій аудитора
* - ціни вказані в грн. без ПДВ. ПДВ 20% нараховується згідно чинного законодавства України.
Вартість додаткових сервісів та продуктів
Найменування додаткових сервісів
Вартість для пакетів
грн./год. без ПДВ
Легальний супровід
Інші пакети
Індивідуальні консультації по веденню обліку в типових програмних продуктах BAS
1600
1300
Адаптація існуючих механізмів програмного забезпечення без зміни бізнес процесів
1600
1300
Розробка програмного забезпечення з метою розширення типового функціоналу зі зміною логіки бізнес-процесів
1600
1500
Розробка програмного забезпечення експертного рівня
1900
1800
Підготовка та виконання оновлень для значно змінених конфігурацій
1600
1300
Встановлення нового релізу/версії типового програмного продукту BAS для додаткової бази
1600
1300
Тестування інформаційних баз BAS та виправлення помилок баз даних
1600
1300
Інші послуги пов’язані з відновленням роботи бази даних
1600
1500
Надання послуг в позаробочий час (вихідні, святкові, вечірні, нічні)
3200
2900
Повторне встановлення програм BAS, що пов’язано з технічними збоями або заміною ЕОМ Замовника
1600
1300
Додаткові роботи по перевірці і налаштуванню ІТ-обладнання та іншого програмного забезпечення
1600
1300
Найменування/Період
Вартість грн. за 12 міс. / 1 міс. з ПДВ
Пакет онлайн-сервісів «FREDO» для юридичної особи («FREDO Звіт» + «FREDO ДокМен»)
3600 / 300
Пакет онлайн-сервісів «FREDO» для фізичної особи («FREDO Звіт» + «FREDO ДокМен»)
1440 / 120
Онлайн-сервіс «FREDO Звіт» для юридичної особи
2880 / 240
Онлайн-сервіс «FREDO Звіт» для фізичної особи
432 / 36
Перехід на мережеву версію «FREDO Звіт» одноразово
420
Онлайн-сервіс «FREDO ДокМен»
1195 / 100
Пакет онлайн-сервісів «Бухгалтерський» (FREDO Звіт+ ДокМен+Пактум+Аудитори+Лекторій)
7080
Пакет онлайн-сервісів «RDI service
864
Пакет онлайн-сервісів «Тех. підтримка»
3600
Сервіс обміном документами з FlyDoc на 12 міс. (юр. /фіз. особа)
7200 / 3600
Cупровід конфігурацій для агропромислового комплексу (ІТС Галузевий 1 категорії)
4860
Поставка примірника інтегрованої комп'ютерної програми "CASHALOT" і пакетів оновлень (компонентів) фізичній особі підприємцю з правом використання на рік
1464
Поставка примірника інтегрованої комп'ютерної програми "CASHALOT" і пакетів оновлень (компонентів) юридичній особі з правом використання на рік
2652
Сервіс «ПАКТУМ»
Вартість, грн. з ПДВ
Сервіс «ПАКТУМ» - Бізнес-300. 300 карток або 3 місяці з дати активації
720
Сервіс «ПАКТУМ» - Бізнес-1200. 1200 карток або 6 місяців з дати активації
2400
Сервіс «ПАКТУМ» - Бізнес-2200. 2200 карток або 12 місяці з дати активації
3600

Сервіс FREDO ДокМен – це сервіс для користувачів систем автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет), за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу FREDO ДокМен з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт і товарними накладними безпосередньо з конфігурацій систем автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів.

Сервіс Пактум.Контрагент – сервіс автоматизованого збору, обробки та аналізу інформації. Даний сервіс дає можливість автоматичного заповнення реквізитів контрагента в системах BAS даними з офіційних джерел - відкритих державних реєстрів.

Сервіс Flydoc - модуль для BAS, який дозволяє використовувати звичну програму, для офіційного електронного документообігу в Україні. Завдяки єдиній стандартизованій платформі ПТАХ, до якої підключається даний модуль, існує можливість безпосередньо обмінюватися необхідними документами з користувачами сервісів BAS, Медок (M.E.Doc), Сота і ін.